You are here

Прокуратура органдарына прокурорлық қызметке тұруға және бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасатын үміткерлерге қойылатын талаптар

Версия для печатиВерсия для печатиPDFPDF

 

«Қарағанды облысы прокуратурасы» ММ-нің төменгі лауазым болып
табылатын «Б» корпусының бос және уақытша бос мемлекеттік әкімшілік
лауазымдарына орналасуға жалпы конкурс өткізу туралы хабарландыруы

Барлық конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы біліктілік талаптары:

С-О-6 санаты үшін: жоғары немесе орта білімнен кейінгі білім; мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамашылық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

C-R-4 санаты үшін: жоғары білім.
Мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы накты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.
Mынадай құзыреттердің бар болуы: бастамашылық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік; жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

C-R-5 санаты үшін: жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім;
мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік; жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

 

-Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылғы 21 желтоқсанда № 14542 болып тіркелген, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс -қимыл агенттігі Төрағасының 2016 жылғы 13 желтоқсандағы № 85 бұйрығымен бекітілген «Б» кор пусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес (Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2017 жылғы 10 мамырдағы №98 бұйрығымен бекітілген енгізілген өзгерістер мен толықтырулар).

 

Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің лауазымдық жалақылары:

Санаты Лауазымдық жалақысы жұмыс өтіліне байланысты
min max
С-О-6 74954 101604
С-R-4 73288 99106
C-R-5 64960 88279

 

«Қарағанды  облысының   прокуратурасы»  ММ,(100026,    Қарағанды қаласы,          Құрылысшылар          даңғылы,          28а,           электрондық          адрес:

7212386@prokuror.kz) анықтама телефоны: 8 (7212) 35-35-95) мемлекеттік
1.Облыс прокуратурасы Аппаратының (басқарма құқығында) жетекші маманы, С-О-6 санаты, 1 бірлік, №01-8.

Функционалдық міндеттері: Ішкі, кіріс және шығыс құжаттарды қабылдау, уақытында өңдеу, тіркеу, есепке алу, оларды тапсыру, тарату, жеткізу; Құжаттардың қозғалысын есепке алу бойынша бақылау-анықтамалық, басқа да картотеканы, электрондық мәліметтер қорын қалыптастыру және жүргізу; Істерді қалыптастыру, рәсімдеу және сақтау, оларды уақытылы мұрағатқа тапсыру; Құжаттарды басу, көшіру, көбейту жұмыстарын уақытылы және сапалы орындау; аяқталған істерді дайындау және оларды ведомстволық мұрағатқа тапсыру, мұрағатқа тапсырылатын істердің тіркеу картотекасын, электрондық мәліметтер қорын қалыптастыру, ішкі тізімдемесін жасау; «Кадағалау АЖ» ақпараттық жүйесі арқылы ішкі және шығыс құжаттарды орындау

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:
Білімі: «Әлеуметтік ғылымдар» (мұрағаттану, құжаттар жүргізу және құжаттамалық қамтамасыз ету) немесе құқық (құқықтану) мамандықтары бойынша жоғары немесе «сервис» (іс жүргізу және мұрағаттану (салалары мен қолдану облысы бойынша)) немесе «құқық» (құқықтану) мамандықтары бойынша орта білімнен кейінгі білім.
2.Облыс прокуратурасының әлеуметтік-экономикалық салада заңдылық сақталуын қадағалау басқармасының жетекші маманы, С-О-6 санаты, 1 бірлік, № 03-2.
Функционалдық міндеттері: экономикалық мәселелер бойынша тексерістерге қатысу және қорытынды әзірлеу; Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының прокурорлық қадағалау актілері бойынша деректер базасын толықтыру. Діни экстремизм мен терроризмге қарсы салада профилактикалық жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу, оның ішінде аумақтық прокурорларға әдістемелік және практикалық көмек көрсету. Діни жағдайға мониторинг жүргізу және талдау жасау. Ақпараттық -имидждік жұмыстар. «Кадағалау АЖ» ақпараттық жүйесі арқылы ішкі және сыртқы құжаттарды орындау.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:
Білімі: «гуманитарлық ғылымдар» (дінтану, теология) бойынша жоғары немесе «гуманитарлық ғылымдар» (дінтану, теология) бойынша орта білімнен кейінгі білім.

3.Абай ауданы прокуратурасының бас маманы (1 бірлік, №16, санаты С-R-4).
 

Функционалдық міндеттері: құжаттарды қалыптастыруда талаптардың сақталуын қадағалауды және олармен жұмысты ұйымдастыруды жүзеге асыру, мұрағатқа істерді дайындау және тапсыру тәртібі туралы қызметкерлерге нұсқама жүргізу. Құжаттармен жұмыс істеу әдістері мен нысандарын жетілдіру бойынша іс шаралар әзірлеу, жұмыстың әдістері мен құжаттарды енгізуге бағытталған шаралар қабылдау, құжаттардың құрамын реттеу және құжаттаманың көлемін қысқарту, құжаттардың қозғалысына талдау жүргізу және оңтайландыру, электрондық құжат айналымы жүйесінің қызметін ұйымдастыру. Істер номенклатурасын қалыптастыру және ұйымдастыру- өкімдік құжат бланкілерінің жобаларын әзірлеу. Құжат айналымын есепке алу, қалыптастырылатын істердің саны бойынша жұмысты ұйымдастыру. Ішкі, кіріс және шығыс құжаттарды қабылдау, уақ^ітында өңдеу, тіркеу, есепке алу, оларды тапсыру, тарату, жеткізу; Құжаттардың қозғалысын есепке алу бойынша бақылау-анықтамалық, басқа да картотеканы, электрондық мәліметтер қорын қалыптастыру және жүргізу; Істерді қалыптастыру, рәсімдеу және сақтау, олардың уақытылы мұрағатқа тапсырылуына, олардың дұрыс ресімделуі мен қалыптастырылуына қадағалау жүргізу. Құжаттарды басу, көшіру, көбейту жұмыстарын уақытылы және сапалы орындау; оларды сақтау және жоюға іріктеу, оның ішінде мұрағатқа түскен құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету, мұрағаттық істерді жүргізу және орындау жұмыстарын ұйымдастыру. Іс жүргізу қызметкерлерін қажетті нұсқамалық және анықтамалық материалдармен, сонымен қатар құралдармен, ұйымдастыру техникаларымен, басқа да кеңселік тауарлармен қамтамасыз ету, іссапарға баратын және келетін қызметкерлерді тіркеу, іссапар куәліктерін рәсімдеу және беру, басу, көшіру және көбейту жұмыстарын орындау кезінде құрылғыны іске қосу ережесінің сақталуына қадағалау жүргізу, қызметкерлердің жұмыс уақытын есепке алу; «Кадағалау АЖ» ақпараттық жүйесі арқылы ішкі және шығыс құжаттарды орындау.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:
Білімі: «Әлеуметтік ғылымдар» (мұрағаттану, құжаттар жүргізу және құжаттамалық қамтамасыз ету) немесе құқық (құқықтану) мамандықтары бойынша жоғары. Практикалық жұмыс тәжірибесі бар болған жағдайда «сервис» (іс жүргізу және мұрағаттану (салалары мен қолдану облысы бойынша)) немесе «құқық» (құқықтану) мамандықтары бойынша орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.

4. Балхаш қаласы прокуратурасының бас маманы (1 бірлік, №09, санаты С-R-4).
Функционалдық міндеттері: құжаттарды қалыптастыруда талаптардың сақталуын қадағалауды және олармен жұмысты ұйымдастыруды жүзеге асыру, мұрағатқа істерді дайындау және тапсыру тәртібі туралы қызметкерлерге нұсқама жүргізу. Құжаттармен жұмыс істеу әдістері мен нысандарын жетілдіру бойынша іс шаралар әзірлеу, жұмыстың әдістері мен құжаттарды енгізуге бағытталған шаралар қабылдау, құжаттардың құрамын реттеу және құжаттаманың көлемін қысқарту, құжаттардың қозғалысына талдау жүргізу және оңтайландыру, электрондық құжат айналымы жүйесінің қызметін ұйымдастыру. Істер номенклатурасын қалыптастыру және ұйымдастыру- өкімдік құжат бланкілерінің жобаларын әзірлеу. Құжат айналымын есепке алу, қалыптастырылатын істердің саны бойынша жұмысты ұйымдастыру. Ішкі, кіріс және шығыс құжаттарды қабылдау, уақытында өңдеу, тіркеу, есепке алу, оларды тапсыру, тарату, жеткізу; Құжаттардың қозғалысын есепке алу бойынша бақылау-анықтамалық, басқа да картотеканы, электрондық мәліметтер қорын қалыптастыру және жүргізу; Істерді қалыптастыру, рәсімдеу және сақтау, олардың уақытылы мұрағатқа тапсырылуына, олардың дұрыс ресімделуі мен қалыптастырылуына қадағалау жүргізу. Құжаттарды басу, көшіру, көбейту жұмыстарын уақытылы және сапалы орындау; оларды сақтау және жоюға іріктеу, оның ішінде мұрағатқа түскен құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету, мұрағаттық істерді жүргізу және орындау жұмыстарын ұйымдастыру. Іс жүргізу қызметкерлерін қажетті нұсқамалық және анықтамалық материалдармен, сонымен қатар құралдармен, ұйымдастыру техникаларымен, басқа да кеңселік тауарлармен қамтамасыз ету, іссапарға баратын және келетін қызметкерлерді тіркеу, іссапар куәліктерін рәсімдеу және беру, басу, көшіру және көбейту жұмыстарын орындау кезінде құрылғыны іске қосу ережесінің сақталуына қадағалау жүргізу, қызметкерлердің жұмыс уақытын есепке алу; «Кадағалау АЖ» ақпараттық жүйесі арқылы ішкі және шығыс құжаттарды орындау.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:
Білімі: «Әлеуметтік ғылымдар» (мұрағаттану, құжаттар жүргізу және құжаттамалық қамтамасыз ету) немесе құқық (құқықтану) мамандықтары бойынша жоғары. Практикалық жұмыс тәжірибесі бар болған жағдайда «сервис» (іс жүргізу және мұрағаттану (салалары мен қолдану облысы бойынша)) немесе «құқық» (құқықтану) мамандықтары бойынша орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.

5.Сәтбаев қаласы прокуратурасының бас маманы (1 бірлік, №14, санаты С-R-4).
Функционалдық міндеттері: құжаттарды қалыптастыруда талаптардың сақталуын қадағалауды және олармен жұмысты ұйымдастыруды жүзеге асыру, мұрағатқа істерді дайындау және тапсыру тәртібі туралы қызметкерлерге нұсқама жүргізу. Құжаттармен жұмыс істеу әдістері мен нысандарын жетілдіру бойынша іс шаралар әзірлеу, жұмыстың әдістері мен құжаттарды енгізуге бағытталған шаралар қабылдау, құжаттардың құрамын реттеу және құжаттаманың көлемін қысқарту, құжаттардың қозғалысына талдау жасау және оңтайландыру, электрондық құжат айналымы жүйесінің қызметін ұйымдастыру. Істер номенклатурасын қалыптастыру және ұйымдастыру-өкімдік құжат бланкілерінің жобасын әзірлеу. Құжат айналымын есепке алу қалыптастырылатын істердің саны бойынша жұмысты ұйымдастыру. Ішкі, кіріс және шығыс құжаттарды қабылдау, уақытында өңдеу, тіркеу, есепке алу, оларды тапсыру, тарату, жеткізу; Құжаттардың қозғалысын есепке алу бойынша бақылау-анықтамалық, басқа да картотеканы, электрондық мәліметтер қорын қалыптастыру және жүргізу; Істерді қалыптастыру, рәсімдеу және сақтау, оларды уақытылы мұрағатқа тапсыру, олардың дұрыс ресімделуі мен қалыптастырылуына қадағалау жүргізу. Құжаттарды басу, көшіру, көбейту жүмыстарын уақ^ітылы және сапалы орындау; оларды сақтау және жоюға іріктеу, оның ішінде мүрағатқа түскен қүжаттардың сақталуын қамтамасыз ету, мүрағаттық істерді жүргізу және орындау жүмыстарын үйымдастыру. Іс жүргізу қызметкерлерін қажетті нүсқамалық және анықтамалық материалдармен, сонымен қатар қүралдармен, үйымдастыу техникаларымен, басқа да кеңселік тауарлармен қамтамасыз ету, іссапарға баратын және келетін қызметкерлерді тіркеу, іссапар куәліктерін рәсімдеу және беру, басу, көшіру және көбейту жүмыстарын орындау кезінде құрылғыны іске қосу ережесінің сақталуына қадағалау жүргізу, қызметкерлердің жүмыс уақ^ітын есепке алу; «Кадағалау АЖ» ақпараттық жүйесі арқылы ішкі және шығыс қүжаттарды орындау.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:
Білімі: «Әлеуметтік ғылымдар» (мұрағаттану, құжаттар жүргізу және құжаттамалық қамтамасыз ету) немесе құқық (құқықтану) мамандықтары бойынша жоғары. Практикалық жұмыс тәжірибесі бар болған жағдайда «сервис» (іс жүргізу және мұрағаттану (салалары мен қолдану облысы бойынша)) немесе «құқық» (құқықтану) мамандықтары бойынша орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.

6.Қарқаралы ауданы прокуратурасының жетекші маманы, (1 бірлік, №18, санаты С-R-5, уақытша негізгі қызметкердің бала күтіміне байланысты демалыс кезеңіне 2020 жылдың 20 маусымына дейін).
Функционалдық міндеттері: қүжаттарды қалыптастыруда талаптардың сақталуын қадағалауды және олармен жүмысты ұйымдастыруды жүзеге асыру, мүрағатқа істерді дайындау және тапсыру тәртібі туралы қызметкерлерге нүсқама жүргізу. Қүжаттармен жұмыс істеу әдістері мен нысандарын жетілдіру бойынша іс шаралар әзірлеу, жүмыстың жаңа әдістері мен қүжаттарды енгізуге бағытталған шаралар қабылдау, қүжаттардың қүрамын реттеу және қүжаттаманың көлемін қысқарту, қүжаттардың қозғалысына талдау жасау және оңтайландыру, электрондық қүжат айналымы жүйесінің қызметін үйымдастыру. Істер номенклатурасын қалыптастыру және үйымдастыру-өкімдік қүжат бланкілерінің жобасын әзірлеу. Қүжат айналымын есепке алу, қалыптастырылатын істердің саны бойынша жұмысты үйымдастыру. Ішкі, кіріс және шығыс қүжаттарды қабылдау, уақытында өңдеу, тіркеу, есепке алу, оларды тапсыру, тарату, жеткізу; Қүжаттардың қозғалысын есепке алу бойынша бақылау-анықтамалық, басқа да картотеканы, электрондық мәліметтер қорын қалыптастыру және жүргізу; Істерді қалыптастыру, рәсімдеу және сақтау, оларды уақытылы мүрағатқа тапсыру, олардың дұрыс ресімделуі мен қалыптастырылуына қадағалау жүргізу. Қүжаттарды басу, көшіру, көбейту жүмыстарын уақытылы және сапалы орындау; оларды сақтау және жоюға іріктеу, мүрағатқа түскен құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету, мұрағаттық істерді жүргізу және орындау жүмыстарын ұйымдастыру. Іс жүргізу қызметкерлерін қажетті нүсқамалық және анықтамалық материалдармен, сонымен қатар құралдармен, ұйымдастыу техникаларымен, басқа да кеңселік тауарлармен қамтамасыз ету, іссапарға баратын және келетін қызметкерлерді тіркеу, іссапар куәліктерін рәсімдеу және беру, басу, көшіру және көбейту жұмыстарын орындау кезінде құрылғыны іске қосу ережесінің сақталуына қадағалау жүргізу, қызметкерлердің жұмыс уақытын есепке алу; «Кадағалау АЖ» ақпараттық жүйесі арқылы ішкі және шығыс құжаттарды орындау.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:
Білімі: «Әлеуметтік ғылымдар» (мұрағаттану, құжаттар жүргізу және құжаттамалық қамтамасыз ету) немесе құқық (құқықтану) мамандықтары бойынша жоғары білім немесе «сервис» (іс жүргізу және мұрағаттану (салалары мен қолдану облысы бойынша)) немесе «құқық» (құқықтану) мамандықтары бойынша орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

1)уәкілетті орган белгілеген үлгі бойынша өтініш;

2)3х4 үлгідегі түрлі түсті суретпен нысанда толтырылған «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына кандидаттың қызметтік тізімі;

3)білімі туралы құжаттар мен олардың көшірмелерінің нотариалдықкуәландырылған көшірмелері;

«Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленуші, сондай-ақ өзара танужәне баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататынҚазақстан Республикасының азаматтарына шетелдік жоғары оқу орындары,ғылыми орталықтары мен зертханалары берген білім туралы құжаттардықоспағанда, Қазақстан Республикасы азаматтарының шетелдік білім беруұйымдарында алған білімі туралы құжаттарының көшірмелеріне білім берусаласындағы уәкілетті орган берген аталған білімі туралы құжаттарды нострификациялау немесе тану куәліктерінің көшірмелері қоса беріледі.
«Болашақ»        халықаралық        стипендиясын          иеленушілерге         берілген білімітуралы         құжаттарға          «Халықааралық         бағдарламалар        орталығы»
Акционерлікқоғамы  берген Қазақстан Республикасы  Президентінің  «Болашақ» халықаралық стипендиясы бойынша оқуды аяқтау туралы анықтаманың көшірмесі қосаберіледі. Өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын білімі туралы құжаттардың көшірмелеріне білім берусаласындағы уәкілетті орган берген аталған білімі туралы құжаттарды танутуралы анықтаманың көшірмелері қоса беріледі;

4)еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылғаннемесе жұмыс орнынан кадр қызметімен куәландырылған көшірмесі;

5)Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетінатқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген(Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарына сәйкес құжат тапсырғанға дейін алты айдан аспайтын уақыттаберілген 086/е нысандағы денсаулығы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды) (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

6)Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратынқұжаттың көшірмесі;

7)құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткенітуралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат(немесе сертификаттың нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

8)конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органдажеке қасиеттерін бағалауды өту туралы қолданыстағы қорытынды (немесеқорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

9)Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік дамуминистрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (ҚазақстанРеспубликасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304тіркелді) бекітілген «Психоневрологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген психоневрологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

10)Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік дамуминистрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (ҚазақстанРеспубликасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304тіркелді) бекітілген «Наркологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттіккөрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанғадейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген наркологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі).

Осы 3), 4), 5), 7), 8), 9) және 10) тармақшаларында көрсетілген құжаттардың көшірмелерін ұсынуға рұқсат етіледі.

Бұл ретте, персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) құжаттардыңкөшірмелерін түпнұсқалармен салыстырып тексереді.
Егер азамат еңбек қызметін жүзеге асырмаған және конкурс жарияланған бос лауазым бойынша жұмыс өтілі талап етілмейтін жағдайда еңбек қызметін растайтын құжаттың көшiрмесiн ұсыну талап етілмейді.

Жоғарыда көрсетілген қүжаттар осы жалпы конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланғаннан кейін келесі жүмыс күнінен бастап 7 жұмыс күнінің ішінде ұсынылуы тиіс.
Жалпы конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар «Қарағанды облысының прокуратурасы» MM қүжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы нехабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.
Қүжаттар электронды  түрде  «Қарағанды облысының прокуратурасы» MM       электрондық почтасы не «Е-gov» электронды үкімет порталы арқылы берілген жағдайда құжаттардың түпнүсқасы немесе нотариалдық куәландырылған көшірмелері әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен кешіктірілмей беріледі.

Азаматтар біліміне, жүмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне және беделіне қатысты (біліктілігін арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берілуі туралы қүжаттардың көшірмелері, мінездемелер, үсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.
Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны әңгімелесуге кандидаттарды жіберу туралы оларды хабардар еткен күннен бастап 3 жұмыс күн ішінде «Қарағанды облысының прокуратурасы» ММ-де Қарағанды қаласы, Құрылысшылар даңғылы, 28а үй мекен-жайында өтеді. Аталмыш лауазымдарға орналасатын кандидаттар үшін көтермеақы шығындары, түрғын үй және жеңілдіктер берілмейді.

Конкурс комиссиясы жүмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отрысына байқаушылар шақ^ірылады, сондай-ақ мемлекеттік органның басшылығының келісімімен, конкурстық комиссияның отырысына сарапшылар шақырылады. Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депуттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бүқаралық ақпарат қүралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес үйымдардың), коммерциялық үйыімдардың және саяси партиялардың өкілдері, мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады. 

Сарапшы ретінде конкурс жариялаған мемлекеттік органның қызметкері болып табылмайтын, бос лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес облыстарда жұмыс тәжірибесі бар тұлғалар, сондай-ақ персоналды іріктеу және жоғарылату бойынша мамандар, басқа мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері, Қазақстан Республикасының Парламент және мәслихат депутаттары қатыса алады.

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкілетті органға немесе оның аумақтық бөлімшесіне, не сот тәртібінде конкурс комиссиясының шешіміне шағымдана алады.

 

Шрифт өлшемі
Қалыпты нұсқа
Үлкен өлшем
Үп-үлкен өлшем
Сайт түстері
Ақтың бойымен қара
Қараның бойымен ақпен
Көгілдірдің бойымен қара көкпен
Суреттер
Суреттерді өшіру/қосу
Теңшелімдер
Теңшелімдер
Normal version
Normal version
Мәтіндегі қателік:
Қате туралы хабарлағыңыз келсе "Хабарламаны жіберу" батырмасын басыңыз.